The One Show 2017 – Lista de finalistas iberoamericanos (Q1, Q2, Q3)
Branded Entertainment
-Magic Words – The Documentary, de AlmapBBDO para HP, Brasil.
Cross-Platform
-Endless Possibilities, de AlmapBBDO para Getty Images, Brasil.
-What Family Means, de NBS para Houaiss Dictionary, Brasil.
Film
-Endless Possibilities, de AlmapBBDO para Getty Images, Brasil.
-People Change People, de Binder, Saigon y Soundzilla para Servicio Social do Comercio, Brasil.
-Hari Takuma, The Oshiya, de El Cuartel Creativo para DunkinCoffee, España.
-Converts, de MercadoMcCann para TyC Sports, Argentina.
-Trump, de MercadoMcCann para TyC Sports, Argentina.
Intellectual Property
-Vultures Warn, de FCB Mayo y La Contra para USAID, Perú.
Interactive
-Endless Possibilities, de AlmapBBDO para Getty Images, Brasil.
-Magic Words – The Documentary, de AlmapBBDO para HP, Brasil.
-The Smiles Hunter, de Daniel Portuga y Vinil Lab para Daniel Portuga, Brasil.
-Songs of Violence, de FCB Brasil para Estadao Digital, Brasil.
Mobile
-Endless Possibilities, de AlmapBBDO para Getty Images, Brasil.
-Magic Words – The Documentary, de AlmapBBDO para HP, Brasil.
-Songs of Violence, de FCB Brasil para Estadao Digital, Brasil.
-Parkinsounds, de Havas Life para Teva Neuroscience, Brasil.
-Hashtags for life, de McCann Lima y La Esquina para Peruvian Red Cross, Perú.
Moving Image Craft
-Endless Possibilities, de AlmapBBDO para Getty Images, Brasil.
Public Relations
-Vultures Warn, de FCB Mayo y La Contra para USAID, Perú.
-The Bulletpen, de McCann Worldgroup para Ministerio Nacional de Educación, Colombia.
-What Family Means, de NBS para Houaiss Dictionary, Brasil.
-My First Women’s Day, de WMcCann para L’Oréal Paris, Brasil.
Responsive Environments
-Magic Words – The Documentary, de AlmapBBDO para HP, Brasil.
-The Thermometer That Gets Cold, de WMcCann para The Salvation Army, Brasil.
Social Media
-What Family Means, de NBS para Houaiss Dictionary, Brasil.
-Mirrors of Racism, de W3haus para NGO Criola, Brasil.
-Vultures Warn, de FCB Mayo y La Contra para USAID, Perú.
-Hashtags for Life, de McCann Lima y La Esquina para Peruvian Red Cross, Perú.
UX/UI
-Magic Words – The Documentary, de AlmapBBDO para HP, Brasil.
-Vultures Warn, de FCB Mayo y La Contra para USAID, Perú.