Cannes Lions 2017 – Finalistas iberoamericanos
FILM LIONS
Savoury Foods
-Revenge, de McCann Madrid para Campofrío, España.
Alcoholic Drinks
-The Antipinky Pint, de Fahrenheit DDB Lima para Barbarian, Perú.
Non-Alcoholic Drinks
-Pool Boy, de Santo Buenos Aires para Coca-Cola, Argentina.
Cosmetics & Toiletries
-Tommy Hugs, de Ponce Buenos Aires para Unilever, Argentina.
Healthcare & Pharmacy
-Clean Talk, de BBDO Argentina Buenos Aires para Kopelco, Argentina.
Consumer Electronics & Technology
-Everything In Black & White, de F/Nazca Saatchi & Saatchi São Paulo para Leica Gallery São Paulo, Brasil.
Retail & e-Commerce
-The Drill, de Sra. Rushmore Madrid para El Corte Inglés, España.
-Dinnerology, de McCann Madrid para Ikea, España.
Restaurants & Fast Food Chains
-We Are Parrilla, de David Buenos Aires para Burger King, Argentina.
Travel & Transport
-For You, de La Comunidad Buenos Aires para Presidencia La Nación, Argentina.
Entertainment & Leisure
-December 21st, de Leo Burnett Madrid para Loterias Y Apuestas Del Estado, España.
-Slumber, de La Comunidad Buenos Aires para Film Suez, Argentina.
-It's Tuna, de La Comunidad Buenos Aires para Film Suez, Argentina.
Media & Publications
-The Will, de J. Walter Thompson Argentina Buenos Aires para AGEA, Argentina.
Commercial Public Services
-One Man Band, de Grupo Gallegos Huntington Beach para Comcast Corporation, Estados Unidos.
Corporate Image & Sponsorship
-Women Of Today, de Fahrenheit DDB Lima para Promart Homecenter, Perú.
Corporate Social Responsibility
-Love Story, de Y&R Mexico Mexico City para Telefonica, México.
Public Sector
-The Most Expensive Joint, de Ogilvy Madrid para General Traffic Administration - DGT, España.
Charities & Non-profit
-Letter To Jack, de Avalanche Vitoria Vitoria para Movimento Bandeiras Brancas, Brasil.
-Playing Dates, de Y&R Mexico Mexico City para Save The Children, México.
-Equality (Film), de Y&R Brazil São Paulo para Cepia, Brasil.
Cars & Automotive Products & Services
-The Doll That Chose To Drive, de Proximity Barcelona para Audi Spain, España.
-VolksBike, de AlmapBBDO São Paulo para Volkswagen Do Brasil, Brasil.
-Clowns, de Conill Saatchi & Saatchi Los Angeles para Toyota, Estados Unidos.
Media & Publications
-No Metro, de Shackleton Madrid para Sony Pictures Spain, España.
B2B Products & Services
-Jack, de AlmapBBDO São Paulo para Getty Images, Brasil.
Corporate Social Responsibility
-War, de Master Curitiba para Lider Insurance, Brasil.
Public Sector
-Toys Vs Guns, de MullenLowe SSP3 Bogotá para Colombia National Ministry Of Defense, Colombia.
Charities & Non-profit
-Let Us All Unite, de Havas Portugal Lisbon para Amnistia Internacional, Portugal.
-Everybody Loves Boobs, de David Buenos Aires para MACMA, Argentina.
Viral Film
-Patria-Homeland, de Vimema Productions Barcelona para Salon Erótico De Barcelona, España.
-Borders, de Ogilvy & Mather Mexico City para AeroMexico, México.
Private Screens & Events
-News Of Hope, de Ogilvy Brasil São Paulo para LiveOnNY, Brasil.
Short Fiction Film (under 10 minutes)
-La Madre Buena (The Good Mother), de Madre Foca Mexico City para Madrefoca, México.
-The Doll That Chose To Drive (150 Seconds), de Proximity Barcelona para Audi Spain, España.
-Mamon, de Arbol Cine Mexico City para Aparato, México.
Long Fiction Film (over 10 minutes)
-Beyond Money, de MRM//McCann Spain Madrid para Santander Bank, España.
INTEGRATED LIONS
Integrated
-Prince On The Jersey, de DM9DDB São Paulo para Walmart, Brasil.
TITANIUM LIONS
Titanium
-Scariest BK, de David Miami para Burger King, Estados Unidos.
-Burger Clan, de Lola MullenLowe Madrid para Burger King, España.
-Google Home Of The Whopper, de David Miami para Burger King, Estados Unidos.
-Andes Bar 45, de Saatchi & Saatchi Buenos Aires para AB InBev, Argentina.